NOWOCZESNE
Dzięki oświetleniu LED reklama tworzy znakomity efekt wizualny!
EFEKTYWNE
Reklama wizualna stacjonarna lub mobilna, dodatkowo możliwość emisji dźwięku
WIELKOFORMATOWE
Możliwość oklejenia lub powieszenia baneru. Łączna powierzchnia reklamowa 24 m2
Nasze przyczepy posiadają ubezpieczenie OC i AC oraz DMC 750 kg co pozwala na jazdę osobom z prawem jazdy kat. B
Nasze przyczepy reklamowe

Przyczepa reklamowa Frontlight
Łączna powierzchnia reklamowa 24 m2.
Solidna konstrukcja, nowoczesny design, możliwość oklejenia plakatem lub zawieszenia banerów o wymiarach 504×238 cm z dwóch stron. Dodatkowo możliwość emisji spotu reklamowego na naszym nagłośnieniu i monitorowania oraz raportowania tras przejazdu, dzięki wbudowanym systemom GPS.
Przyczepa, dzięki światłu zewnętrznemu rzucanemu na plakat i odpowiedniemu kątowi nachylenia daje znakomity efekt wizualny. Może być formą reklamy stacjonarnej lub mobilnej.



Przyczepa reklamowa Backlight
Łączna powierzchnia reklamowa 24 m2.
Solidna konstrukcja, nowoczesny design, możliwość zawieszenia banerów o wymiarach 504×238 cm z dwóch stron. PODŚWIETLANA OD ŚRODKA . Dodatkowo możliwość emisji spotu reklamowego na naszym nagłośnieniu i monitorowania oraz raportowania tras przejazdu, dzięki wbudowanym systemom GPS
Przyczepa z zamontowanym oświetleniem wewnętrznym LED i własnym zasilaniem oraz czujnikami zmierzchu daje super efekt po zmroku i w nocy. Zawieszony baner tworzy znakomity efekt wizualny. Super opcja do promocji wszelkich eventów.



Przyczepa reklamowa pod baner
Łączna powierzchnia reklamowa 24 m2.
Dociążona, solidna konstrukcja, wygodna do ustawienia, nowoczesny design, możliwość montażu dodatkowych nóg teleskopowych, przystosowana do montażu banerów o wymiarach 504×238 cm z dwóch stron lub jednej strony. Dodatkowo możliwość emisji spotu reklamowego na naszym nagłośnieniu oraz zapisu tras na urządzeniu GPS.
Przyczepa, dzięki światłu zewnętrznemu rzucanemu na baner i odpowiedniemu kątowi nachylenia daje znakomity efekt wizualny. Może być formą reklamy stacjonarnej lub mobilnej. Szczególnie sprawdza się w kampaniach stacjonarnych długoterminowych.

